Thursday, March 17, 2011

Aku Benci Lelaki pragai Mcm dia...

huuh...Malam ney aq geram sgt  k...tittle aku bnci sma llaki bperagai mcm dia juz cerita k...

Banyak2 la lelaki dalam dunia ney kn..Aku pling x suka la ya jenis lelaki yg pragai mcm ney :-
1. Cemburu Buta.....
2. Bila aku jujur sma dia, dia la pla mnt puji marah2 n bsar2 kn hal..
3. Bfikiran tidak matang...
4. Suka tipu diri sediri.
5. Tidak memahami aku..
6. Tidak trima aku apa ada nya...
7. Selalu salah kn dri sdiri spaya aku rsa bsalah la kunun..yay~~
8. Selalu mnt puji marah2 x pndai henti cz mw mnt d pujuk jak..yay~~ ( bkn aq la 2 ya yg suka pujuk2 org )
9. Berperagai Ego yg sgt kuat...
10. Suka tuduh aku smbarangan.....
11. Suka off kn pngilan suka2 hti...mentang2 la aq yg kol kn...
12. Selalu wat alasan lowbet knun pdahal knp kn blh lowbet.( bkoling dgn sapa la 2 ya smpai blh lwbet cpt )
13. Jenis yg suka2 hti jak dia srh aku wat hal yg dia mw tp aku sukar utk tunai kn..
14. Larang2 aku bkawan dgn lelaki pdahal dia bkawan sma ppuan ada aq kesah ka...ndak la kali~~
15. Last....aku paling x suka la ya bila aku tnya dia, dia juz diam, jwb 'x tahu' , entah la..

Itu perkara paling aku x suka pada lelaki..Apa kw egat aq nie jelek sgt ka smpai xda llaki len aq blh dpt yg pragai nya x cmni..huhuhu...

lelaki ptut tw ney ya klu knl sma aq..Aku ney mmg cpt bosan sma llaki yg mw bcouple sma aq, n aku x pena setia pada llaki yg mgada2, dan aku bukan jnis yg mudah ada prasaan sma llaki ya...huhuhuhuh...

0 comments: